Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, ανταποκρινόμενη άμεσα, με δημιουργικότητα και ευελιξία στις ανάγκες που δημιουργεί η νέα καθημερινότητα, παρουσιάζει τη Σοφία, την ψηφιακή βοηθό του IKEA.gr! Η Σοφία έρχεται να αφουγκραστεί την ανάγκη των καταναλωτών για ταχύτητα και ευελιξία, καθώς και να διευρύνει την πολυκαναλική αγοραστική εμπειρία της ΙΚΕΑ σε ψηφιακό επίπεδο.
Η “Σοφία” λειτουργεί ως ένας κανονικός υπάλληλος ΙΚΕΑ, καθώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και είναι πάντα online, αξιοποιώντας τις δυνατότητές της, για να δίνει λύσεις και να απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις σας, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά. Η ψηφιακή βοηθός σας δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσετε προϊόντα ΙΚΕΑ ανά κατηγορία ή δωμάτιο και παρουσιάζει προσωποποιημένα αποτελέσματα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις που της υποδεικνύετε. Ακόμη, μπορεί να σας ενημερώσει σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων, τόσο στο e-shop όσο και στα φυσικά καταστήματα ΙΚΕΑ. Παράλληλα, σας διευκολύνει απαντώντας σε συχνές ερωτήσεις και σας ενημερώνει σχετικά με υπηρεσίες, διευθύνσεις, τηλέφωνα, καθώς και τα ωράρια καταστημάτων ΙΚΕΑ.
Η νέα αυτή υπηρεσία είναι ήδη σε λειτουργία στο IKEA.gr και θα εξελίσσεται συνεχώς στο μέλλον με νέες δυνατότητες, ώστε να κάνει την περιήγησή σας στα προϊόντα και τις λύσεις της ΙΚΕΑ μια χρηστική, αλλά και διασκεδαστική εμπειρία, απ’ όπου και αν συνδέεστε. Έξυπνες υπηρεσίες σαν την ψηφιακή βοηθό «Σοφία», αποτελούν απόδειξη της προσήλωσης της ΙΚΕΑ τόσο στις μεταβαλλόμενες συνήθειες και ανάγκες των καταναλωτών της, όσο και στις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες.