Το Eurolife Business Academy, η πρώτη ακαδημία ψηφιακών δεξιοτήτων για επαγγελματίες ασφαλιστές από τη Eurolife FFH, σε συνεργασία με τον φορέα καινοτομίας Found.ation, έχει ήδη «επιστρέψει», προσφέροντας από τις 30 Αυγούστου νέους κύκλους μαθημάτων.
Αποτελούμενο από τρεις ξεχωριστές εκπαιδευτικές ενότητες, το Eurolife Business Academy απευθύνεται στο σύνολο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα, χωρίς υποχρέωση συνεργασίας με τη Eurolife FFH, και στόχος του είναι να εξελίξει τις γνώσεις και τις δεξιότητες όσων το παρακολουθήσουν στις σύγχρονες online τεχνολογίες. Η Eurolife FFH και το Found.ation έχουν σχεδιάσει το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο, ώστε οι ασφαλιστές του σήμερα να γνωρίσουν τα ψηφιακά εργαλεία και τις τεχνολογίες του αύριο, να ανακαλύψουν τα οφέλη από τη χρήση τους και να εκπαιδευτούν σε νέες μεθόδους που θα αναβαθμίσουν τη σχέση με τους πελάτες τους και τις υπηρεσίες που τους παρέχουν. Μέχρι σήμερα, το Eurolife Business Academy έχει προσφέρει περισσότερες από 1.900 ώρες μαθημάτων, έχοντας ήδη περισσότερες από 360 δηλώσεις συμμετοχών.
Η συμμετοχή στο Eurolife Business Academy είναι δωρεάν και η παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τη λήψη του πιστοποιητικού παρακολούθησης. Τα μαθήματα παραδίδονται ζωντανά online από τους εξειδικευμένους εισηγητές του Found.ation, οι οποίοι καθοδηγούν τους συμμετέχοντες σε θέματα σχετικά με την καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα data analytics, το Artificial Intelligence, την απομακρυσμένη εργασία και το digital marketing. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που παρακολουθούν τα μαθήματα, μαθαίνουν να εφαρμόζουν τις γνώσεις στο επαγγελματικό πεδίο τους, να εργάζονται πιο αποτελεσματικά και να αξιοποιούν χρήσιμα εργαλεία για το μέλλον της εργασίας τους.
Η ακαδημία αποτελείται από τρία μαθήματα, συνολικής διάρκειας 5,5 ωρών, και υλοποιείται σε κύκλους εκπαίδευσης, με ένα μάθημα την εβδομάδα. Το πρώτο μάθημα αφορά τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, την κατανόηση των δυναμικών του και τα συστατικά για την εφαρμογή του στον ασφαλιστικό κλάδο. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν τον αντίκτυπο των νέων τεχνολογιών στην εργασία ή την επιχείρησή τους και θα διερευνήσουν τρόπους για να δημιουργήσουν υπεραξία για τους πελάτες τους. Το δεύτερο μάθημα αφορά τη νέα κανονικότητα της απομακρυσμένης εργασίας και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς που αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το τρίτο και τελευταίο μάθημα είναι μια εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία marketing, με έμφαση, μεταξύ άλλων, στην εμπειρία των πελατών, τα mobile ads και τα κοινωνικά δίκτυα.