H ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου FOURLIS, κατέκτησε πέντε σημαντικές διακρίσεις για τις επιδόσεις της στο χώρο του Social Media Marketing, με τις δύο από αυτές να αποτελούν τις ύψιστες βραβεύσεις στην κατηγορία τους.
Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του ψηφιακού προσανατολισμού της ΙΚΕΑ, που σε συνεργασία με την Ogilvy, δημιούργησαν και φέτος ένα δυνατό πλάνο επικοινωνίας, αξιοποιώντας στο μέγιστο βαθμό, καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και πλατφόρμες, για την πιο αποτελεσματική χρήση των social media με μετρήσιμα αποτελέσματα. Ο προσανατολισμός αυτός επιβεβαιώνεται με τις κορυφαίες βραβεύσεις της ΙΚΕΑ για την καμπάνια «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», που κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές του ελληνικού κοινού και μέσω των πρακτικών που ακολουθήθηκαν στα Social Media, ενισχύοντας την εμβέλεια και την επίδραση του ξεχωριστού μηνύματος της καμπάνιας, αλλά και δημιουργώντας ταυτόχρονα μια ολοκληρωμένη θετική εμπειρία για τον πελάτη.
H ΙΚΕΑ απέσπασε τις ακόλουθες διακρίσεις για την καμπάνια «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι»:
– PLATINUM βραβείο στην κατηγορία Best in Retail / eCommerce για την επικοινωνία της καμπάνιας σε περιβάλλον YouTube.
– PLATINUM βραβείο στην κατηγορία Best in Retail / eCommerce για την επικοινωνία της καμπάνιας σε περιβάλλον Facebook και Facebook Family of Apps.
– GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Use of “YouTube for Action” Campaigns για τη βέλτιστη αξιοποίηση των καμπανιών “True View for Action”, οι οποίες έχουν ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων και άλλων μετρήσιμων KPIs.
Τα δύο Platinum βραβεία αποτελούν την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα!
Αποδεικνύουν ότι η ΙΚΕΑ αξιοποίησε στο μέγιστο τις δυνατότητες της κάθε πλατφόρμας, δημιουργώντας την πιο επιτυχημένη επικοινωνία σε περιβάλλον Facebook και YouTube από όλα τα συναγωνιζόμενα brands όλων των κλάδων.
Παράλληλα, η ΙΚΕΑ έλαβε διακρίσεις και στις ακόλουθες κατηγορίες:
– GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Dynamic Ads σε περιβάλλον Facebook για την προσέλκυση νέων χρηστών (prospecting) που στο παρελθόν δεν είχαν επισκεφθεί το ikea.gr και την αύξηση του μέσου καλαθιού αγοράς και των πωλήσεων.
– SILVER βραβείο στην κατηγορία Best Real-Time Activation for COVID-19 για τη βέλτιστη οργανική ή/και paid (αντί)δραση εν μέσω της πανδημίας.
Ο θεσμός των Social Media Awards, που αναδεικνύει τους κορυφαίους στο Social Media Marketing, ξεκίνησε το 2013 και εξελίχθηκε στο ετήσιο σημείο αναφοράς για την αγορά της ψηφιακής επικοινωνίας. Φέτος, τα βραβεία διοργανώθηκαν για 8η συνεχή χρονιά από το Marketing Week και την Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook.