Από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, η Skroutz βάζει σε προτεραιότητα τις ανάγκες του καταναλωτή και στηρίζει τους συνεργάτες της για να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Την περίοδο που τα υποχρεωτικά lockdowns έφεραν σε αδιέξοδο πολλές επιχειρήσεις, η Skroutz μέσω του Skroutz Marketplace κατάφερε να δώσει τη λύση, απαντώντας στις πραγματικές ανάγκες τους.
Η διαχείριση στις συνεχόμενες μεταβολές αλλά και το status της επόμενης μέρας αποτέλεσαν και αποτελούν, καίρια ζητήματα για τους επαγγελματίες του λιανεμπορίου. Με τη συμμετοχή τους στο Skroutz Marketplace, η Skroutz αναλαμβάνει τα κόστη και τις καθημερινές διαδικασίες που απαιτούν χρόνο και κόπο από τους συνεργάτες. Τα καταστήματα το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να εισάγουν τα προϊόντα τους και να αποδεχτούν τις παραγγελίες. Η Skroutz διεκπεραιώνει τις αποστολές, διαχειρίζεται τις ακυρώσεις και τις επιστροφές, παρέχει υποστήριξη στους πελάτες και διασφαλίζει ασφαλείς πληρωμές, ενώ παράλληλα τους δίνει πρόσβαση σε 9 εκ. χρήστες για να πουλήσουν τα προϊόντα τους.
Οι “Ιστορίες πίσω από το κουμπί” είναι μερικές από τις ιστορίες καταστημάτων του Skroutz Marketplace, που αντέδρασαν άμεσα και αποτελεσματικά και κατάφεραν όχι μόνο να ανταπεξέλθουν αυτή τη δύσκολη περίοδο αλλά να μεγαλώσουν και την επιχείρησή τους, κάνοντας το μεγάλο ψηφιακό «άλμα» κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης. Ξεδιπλώνοντας τις ιστορίες ανθρώπων, που αγαπούν αυτό που κάνουν, το κοινό έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει την πορεία τους, να αφουγκραστεί τις δυσκολίες και τις ανησυχίες τους και να ανακαλύψει τα πρόσωπα και τις επιχειρήσεις πίσω από τα εκατομμύρια προϊόντα της Skroutz.
Με δυναμισμό αλλά και ευαισθησία οι “Ιστορίες πίσω από το κουμπί” αποτελούν έναν ανοιχτό διάλογο για τη στήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων. Μέσω της καθημερινής στήριξης της Skroutz, οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να εκμεταλλευτούν το κίνητρο που τους δίνεται να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις υπηρεσίες τους, να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να συμβαδίσουν με τις αυξημένες ανάγκες της σύγχρονης καθημερινότητας.
Η Skroutz Α.Ε., η οποία απασχολεί πάνω από 500 εργαζόμενους, ιδρύθηκε το 2005 και δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών τεχνολογίας στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαχειρίζεται τη www.skroutz.gr, στην οποία προβάλλονται περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα από περίπου 9.500 συνεργαζόμενα καταστήματα. Το www.skroutz.gr έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών ως το «σημείο» που προσφέρει την απόλυτη online αγοραστική εμπειρία στην ελληνική αγορά καταγράφοντας σε μηνιαία βάση 8,5 εκατ. μοναδικές επισκέψεις.