Η Action Global Communications, φέρνει την επανάσταση στο influencer Marketing επενδύοντας σε καινοτόμους μηχανισμούς για τη διαμόρφωση ολοκληρωμένων data-driven στρατηγικών.
Με πολύχρονη εμπειρία στο influencer marketing και πολλές επιτυχημένες εκστρατείες στο ενεργητικό της, η Action Global Communications, πρωτοπόρος στον κλάδο της επικοινωνίας στην Ελλάδα, εντάσσει στο offering της το εργαλείο Campaygn, μέσω του οποίου έχει αποκτήσει πρόσβαση σε sophisticated στατιστικά και δεδομένα, ξεπερνώντας έτσι πολλές από τις προκλήσεις με τις οποίες συχνά έρχονται αντιμέτωποι οι απανταχού marketeers. Παρέχοντας ακόμη πιο εξατομικευμένες και added-value υπηρεσίες για την επίτευξη των στόχων του κάθε πελάτη, μέσω της πλατφόρμας Campaygn, η εταιρεία έχει πλέον πρόσβαση στα πραγματικά δημογραφικά στοιχεία 1.000+ Ελλήνων και 5 εκατομμυρίων international micro, macro και mega influencers σε Instagram, TikTok, Facebook και YouTube. Τα εν λόγω στοιχεία, μεταξύ άλλων, επιτρέπουν στην εξειδικευμένη ομάδα της Action Global Communications, την ανάλυση των followers του κάθε influencer, το ποσοστό αυθεντικών, ψεύτικων και ανενεργών προφίλ καθώς και την απήχηση της κάθε ανάρτησης.
Επιπλέον, μέσω αλγορίθμων, μπορεί να προβλέψει την απόδοση των influencers που έχουν επιλεχθεί, αλλά και να αναλύσει τις εκστρατείες του ανταγωνισμού. Έχοντας στη διάθεσή της τα κατάλληλα εργαλεία για επιλογή ποιοτικών και αυθεντικών influencers που «μιλούν» στο κοινό-στόχος και μπορούν να δημιουργήσουν engaging περιεχόμενο, η Action Global Communications μέσω ενημερωμένων data-driven αποφάσεων και στρατηγικού σχεδιασμού, μπορεί να διασφαλίσει την επίτευξη των στόχων πελατών από οποιοδήποτε κλάδο. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει επιτυχώς πληθώρα εκστρατειών influencer marketing σε Ελλάδα και Κύπρο, με το database της να διευρύνεται καθημερινά με την «ανακάλυψη» νέων και ανεξερεύνητων influencers που αναδεικνύονται λόγω του ποιοτικού social media content που ετοιμάζουν.
Σε δηλώσεις του ο Γενικός Διευθυντής της Action Global Communications στην Ελλάδα, Δημήτρης Ιωαννίδης ανέφερε ότι σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, καταγράφεται μια αυξητική τάση στις προβλέψεις για περαιτέρω ενίσχυση του marketing budget σε social media influencers μετά το πέρας της πανδημίας, ωστόσο, εκφράζεται σκεπτικισμός από marketers σε σχέση με την απευθείας συνεργασία με influencers και τον αριθμό των followers που παρουσιάζουν. «Τη γεφύρωση αυτού του χάσματος και την επαλήθευση στοιχείων ερχόμαστε τώρα, μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος influencer Marketing και την προσθήκη του Campaygn, να πετύχουμε, διασφαλίζοντας τη σωστή και στοιχειοθετημένη συνεργασία των πελατών μας με influencers» όπως κατέληξε χαρακτηριστικά.