Με στόχο την αύξηση της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στην αγορά και τη στήριξη της κατανάλωσης, το υπουργείο Οικονομικών, με διάταξη σε μίνι φορολογικό νομοσχέδιο που κατατέθηκε το βράδυ της Τετάρτης 23 Σεπτεμβρίου, θεσπίζει ειδικά φορολογικά κίνητρα.
Συγκεκριμένα, η διαφημιστική δαπάνη κάθε επιχείρησης που πραγματοποιείται το 2020 εκπίπτει προσαυξημένη κατά 100% από τα ακαθάριστα έσοδά της και κατά 60% για το έτος 2021. Προϋπόθεση για να γίνει χρήση του φορολογικού κινήτρου είναι η συνολική διαφημιστική δαπάνη το 2020 να είναι τουλάχιστον ίση με αυτή του 2019 και η διαφημιστική δαπάνη του 2021 να είναι τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2020.
Με άλλες διατάξεις του νομοσχεδίου:
– αναστέλλεται για ένα έτος, το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης. Η αναστολή ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2020 έως 30 Σεπτεμβρίου 2021
– αναστέλλεται η δόση ΕΝΦΙΑ του Σεπτεμβρίου και θα καταβληθεί μαζί με τη δόση Οκτωβρίου
– θεσπίζονται τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από τη θεομηνία του “Ιανού” καθώς και το μέτρο της αναστολής συμβάσεων εργασίας με κρατική επιδότηση για τις επιχειρήσεις των περιοχών που επλήγησαν
– στις περιοχές που επλήγησαν από τον “Ιανό” αναστέλλονται έως 30 Σεπτεμβρίου 2021 και όλα τα αναγκαστικά μέτρα όπως είναι κατασχέσεις και πλειστηριασμοί κατά φυσικών ή νομικών προσώπων
– διατηρούνται οι μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ για εστίαση, μεταφορές και τουριστικό πακέτο για επιπλέον 6 μήνες, δηλαδή έως το τέλος Απριλίου 2021