Με την εκκίνηση μεγάλων έργων, που χρηματοδοτούνται από τα ευρωπαϊκά ταμεία, και την επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων επιχειρεί η κυβέρνηση να αντιστρέψει το κλίμα στην οικονομία.
Στην κατεύθυνση αυτή εντάσσεται η επιτάχυνση της κατασκευής μεγάλων έργων υποδομής με προϋπολογισμούς που αγγίζουν αθροιστικά τα 13 δισεκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για τα ακόλουθα εμβληματικά έργα:
1ον) Τη γραμμή 4 του Μετρό. Πρόκειται για ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, οι πρόδρομες εργασίες του οποίου θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2021. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει 15 σταθμούς, που ξεκινούν από το άλσος Βεΐκου και καταλήγουν στο Γουδή, περνώντας από τα Εξάρχεια και περιοχές του κέντρου με μεγάλη κίνηση.
2ον) Τη δημοπράτηση των επεκτάσεων της Αττικής Οδού, αφού προηγουμένως απορρίφθηκε το αίτημα της Κοινοπραξίας για αύξηση των διοδίων.
3ον) Τον οδικό άξονα Πατρών – Πύργου μετά το πράσινο φως που δόθηκε από την Κομισιόν και την έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, η οποία αναμένεται.
4ον) Την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά, η οποία προχωρά, έργο με μεγάλες τεχνικές δυσκολίες, με δεδομένο ότι η γραμμή είναι δίπλα στη θάλασσα.