Το disruption σε έναν παραδοσιακό κλάδο με πολλές αγκυλώσεις, η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και το στοίχημα ανάκτησης της χαμένης εμπιστοσύνης των πελατών θα απασχολήσουν τις τράπεζες τα επόμενα χρόνια.
Η αύξηση του συμβουλευτικού τους ρόλου με στόχο την οικονομική ευμάρεια των πελατών, η δημιουργία εξειδικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων σε συγκεκριμένα industries, αλλά και η σωστή εκπαίδευση των καταναλωτών στα νέα ψηφιακά κανάλια εκτιμάται ότι θα αυξήσει δραματικά το engagement και την εμπιστοσύνη.
Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί: