Η Alibaba Digital Media and Entertainment Group, η θυγατρική της Alibaba που δραστηριοποιείται στον τομέα της ψυχαγωγίας, σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 50 δισ. γουάν (7,2 δισ. δολάρια) σε περιεχόμενο μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος.
Σε εσωτερική ηλεκτρονική επιστολή που εξέτασε το Reuters και επιβεβαίωσε εκπρόσωπος του κινεζικού ομίλου, ο νέος CEO της θυγατρικής, Yu Yongfu, δεσμεύτηκε να επενδύσει σε περιεχόμενο, υποστηρίζοντας ότι «δεν ήρθα για να παίξω».
Η επιχείρηση της Alibaba που δραστηριοποιείται σε αυτόν τον τομέα υπέστη μεγάλης κλίμακας αναδιοργάνωση τον Οκτώβριο, κίνηση που σηματοδότησε μια συνολική ενοποίηση των περιουσιακών στοιχείων μέσων ενημέρωσης.
Την ίδια ώρα, ο Yu, πρώην CEO της μονάδας της Alibaba, UCWeb, έγινε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της νέας επιχείρησης.
Το πρακτορείο μεταδίδει πως δεν είναι σαφές αν το ποσό των 50 δισ. γουάν περιλαμβάνει μια επένδυση αξίας 10 δισ. γουάν για νέα πρότζεκτς της μονάδας, που είχε αποκαλυφθεί ήδη από πριν. Η εκπρόσωπος αρνήθηκε να δώσει πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για τις επενδύσεις της θυγατρικής εταιρίας.