Παρά τα όσα αρνητικά καταγράφουν οι δημοσκοπήσεις για τη δημοτικότητα του Αλέξη Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ και στο Μέγαρο Μαξίμου θεωρούν ακόμα πως πρόκειται για το ισχυρό «χαρτί» του κόμματος στο δρόμο προς τις εκλογές.
Και αυτός είναι ο σημαντικότερος λόγος που κάνουν μεγάλο αγώνα ώστε ο πρωθυπουργός να βρίσκεται απόλυτα προστατευμένος και μακριά από το κάδρο της κυβερνητικής κρίσης και της απαξίωσης του ΣΥΡΙΖΑ.
Ακόμη και μέσα στο ίδιο το Μαξίμου εκτιμούν ότι δεν υπάρχει κόμμα, ότι είναι διαλυμένο. Ακόμη εκτιμούν ότι τα κορυφαία στελέχη είτε κρύβονται είτε είναι απαξιωμένα στην κοινωνία, επομένως επιμένουν ότι ο μόνος που μπορεί να γυρίσει το παιχνίδι είναι ο Αλέξης Τσίπρας.
Όμως, το «σώστε τον Αλέξη» θα είναι από εδώ και στο εξής το πλάνο πάνω στο οποίο θα χτίσουν όλη την προεκλογική εκστρατεία.
Το είδαμε στην πρώτη μεγάλη ομιλία του στην Καλαμάτα, ήταν «χτυπητά» τα επικοινωνιακά τρικ που χρησιμοποιήθηκαν. Ο Τσίπρας έβγαλε το σακάκι γιατί ζεσταινόταν από τη θέρμη του κόσμου.
Ο Τσίπρας μιλούσε σαν τον Νίκο Ξανθόπουλο, ένα παιδί του λαού σε σύγκριση με τον «ελίτ» Κυριάκο Μητσοτάκη. Ο Τσίπρας αγκάλιασε ένα κοριτσάκι που του πρόσφερε λουλούδια στο τέλος της ομιλίας αντιγράφοντας τον Ανδρέα Παπανδρέου.
Ο ίδιος ήταν αυτός που βγήκε πολλές φορές εκτός της ομιλίας του για να ρίξει «ατάκες» που προκαλούν το χειροκρότημα και δίνουν τροφή στα troll των υπογείων να αναδείξουν το ηγετικό, φιλολαϊκό προφίλ του πρωθυπουργού.
Είναι επίσης εμφανής η προσπάθεια να μην εμπλακεί το όνομα του Τσίπρα σε καμιά υπόθεση που έχει σκιές.
Γι’ αυτό και «αδειάζουν» το Νίκο Παππά για την υπόθεση Πετσίτη. Παρά το γεγονός ότι και ο Αλέξης Τσίπρας γνώριζε καλά τις δραστηριότητες του «Μανόλο», ρίχνουν όλη την ευθύνη στο υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής καθότι γνωρίζουν ότι αν «θυσιάσουν» αυτόν θα βγει από το κάδρο ο Τσίπρας.
Ακόμη και στις καταγγελίες του Βαγγέλη Μαρινάκη, ότι εν γνώσει του πρωθυπουργού ο Παππάς νταραβεριζόταν το κανάλι του Καλογρίτσα, έγινε εμφανής προσπάθεια να μην εμπλακεί καθόλου ο Τσίπρας. Γι’ αυτό και δεν απαντούν στις καταγγελίες, αφήνοντας το χρόνο να κλείσει τις πληγές.
Ο Αλέξης Τσίπρας παίρνει πάνω του όλη την προεκλογική εκστρατεία δημιουργώντας σκηνικό πόλωσης και αντιπαράθεσης με τους πάντες.
Οι λόγοι του στο μπαλκόνι θα είναι επιθετικοί με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργεί την αίσθηση των δύο κόσμων στην Ελλάδα. Τη λογική του «αυτοί και εμείς».
Στο επικοινωνιακό παιχνίδι που σχεδιάστηκε μπαίνει και η σύντροφός του, Μπέτυ Μπαζιάνα η οποία έκανε την εμφάνισή της στη δίκη της Χρυσής Αυγής. Χρειάστηκε να περάσουν 4 χρόνια προκειμένου να ενδιαφερθεί η «Πρώτη Κυρία» για το γεγονός ότι μια δίκη τόσο σοβαρή και τόσο σημαντική για τη Δημοκρατία, καρκινοβατεί με ευθύνη και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Όπως όλα δείχνουν, στελέχη και υπουργοί θα είναι οι αναλώσιμοι προκειμένου να προστατευτεί ο Τσίπρας. Δεν αποκλείεται μάλιστα, αν τελικά οι εκλογές γίνουν Οκτώβριο, ο πρωθυπουργός να προχωρήσει σε έναν εκλογικό ανασχηματισμό μετά τις ευρωεκλογές, βγάζοντας τα «βαρίδια» και δημιουργώντας μια ομάδα – Ταλιμπάν που θα αναλάβουν να τρέξουν το κόμμα για τους επόμενους τέσσερις μήνες.
Σε κάθε περίπτωση στον ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν με νύχια και με δόντια να κρατήσουν ανέπαφο το πολιτικό κεφάλαιο του Τσίπρα ώστε ακόμη και σε ενδεχόμενη ήττα στις εκλογές, αυτός να είναι που θα συνεχίσει να ηγεμονεύει στην Κεντροαριστερά, εκτιμώντας ότι θα υπάρξει δεξιά παρένθεση που θα εκμεταλλευτεί για να επιστρέψει στο Μαξίμου.
Αλλωστε, οι επικοινωνιολόγοι του Τσίπρα λένε ξεκάθαρα ότι μόνο στο «αφήγημα» με κεντρικό πρόσωπο τον πρωθυπουργό, μπορούν να ποντάρουν για μια ήττα που θα είναι διαχειρίσιμη.
Το καινούργιο αφήγημα για τον πρωθυπουργό δεν είναι άλλο από την ανάδειξη του δίπολου Τσίπρα – Μητσοτάκη, διανθισμένο με έντονα στοιχεία πόλωσης και λασπολογίας, ενώ σιγά σιγά θα κάνει όλο και πιο εμφανή την παρουσία της και η παροχολογία.
Είναι σαφές ότι όσο οι μέρες θα περνούν και η κλεψύδρα θα αδειάζει προς την 26η Μαΐου, τόσο ο κ. Τσίπρας θα ανεβάζει τους τόνους της αντιπαράθεσης, με οξείς χαρακτηρισμούς και ξεκάθαρα διχαστικά διλήμματα.