«Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή», τονίζει ο ΣΕΤΕ σε ανακοίνωσή του.
«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ.
Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια», αναφέρει ακόμα ο ΣΕΤΕ.
Επίσης, προσθέτει: «Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8.5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing.
Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.
Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.
Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.
Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων».