Καθημερινές, μεσημέρι και το βράδυ είναι οι ημέρες και οι ώρες που προτιμούν στο εξωτερικό, αλλά και στην Ελλάδα, οι καταναλωτές, προκειμένου να κάνουν τις online αγορές.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της εταιρείας RTB House, η οποία βασίστηκε στην ανάλυση των στοιχείων από τις διαφημιστικές εκστρατείες που ανέλαβε η ίδια, οι χρήστες είναι περισσότερο πιθανό να κάνουν κλικ σε διαφημιστικά banner και να προβούν στην αγορά του προϊόντος που προωθείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, με τα μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπής να καταγράφονται την Τρίτη και την Τετάρτη, αναφέρει το newmoney.
Η RTB House αναφέρει ακόμη ότι οι περισσότερες πωλήσεις δείχνουν να πραγματοποιούνται μεταξύ 2 – 4 μ.μ. και 8 – 11 μ.μ. Η έρευνα δείχνει, ακόμη, πως οι πελάτες περιηγούνται σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου περισσότερο τις καθημερινές και λιγότερο τα Σαββατοκύριακα.
Σύμφωνα με τα συνολικά στοιχεία από διάφορες αγορές σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική, ο αριθμός των κλικ και τα ποσοστά μετατροπής αυξήθηκαν ιδιαιτέρως την Τρίτη, όπου σημειώθηκαν κατά 37% περισσότερα κλικ και 43% αύξηση στα ποσοστά μετατροπής. Τα αποτελέσματα αυτά επισκιάζουν τη χειρότερη ημέρα ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές, το Σάββατο, όπου οι αποφάσεις για αγορές (με βάση τα κλικ) μειώνονται σημαντικά.