Ο στρατηγικός στόχος των διαβόητων διαδικτυακών ομάδων κρούσης της Κουμουνδούρου επιτεύχθηκε! Σήμερα θα μιλήσουμε άλλη μια φορά για την κρατική διαφήμιση.
Έπειτα από δεκάδες υβριστικά μηνύματα και συκοφαντικά δημοσιεύματα, πρέπει να μιλήσουμε για τα αυτονόητα. Να δώσουμε απαντήσεις στους επαγγελματίες λασπολόγους, στους βρομιάρηδες.
Του Θανάση Μαυρίδη
Αλλιώς κινδυνεύουμε να έρθουμε πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιον νεαρό που πιθανότατα θα θελήσει να εκφράσει την… οργή του.
Γνωστός λασπολόγος έγραψε ότι το Liberal και ο Φιλελεύθερος πήραν από το κράτος το ποσό των 330.000 ευρώ με το διαφημιστικό πρόγραμμα του κορωνοϊού.
Ορισμένες απαραίτητες διευκρινίσεις:
– Όποιος υποστήριξε το ψευδές δημοσίευμα είναι καλό να γνωρίζει ότι οι εντολές καταχωρήσεων προς το liberal.gr και τη εφημερίδα Φιλελεύθερος είναι για σημαντικά χαμηλότερο πόσο. Οι ψεύτες θα κληθούν να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους στις αίθουσες των Δικαστηρίων.
– Η Φιλελεύθερος Εκδοτική είναι μία εταιρεία με ετήσιο τζίρο της τάξης των 3,2 εκατομμυρίων ευρώ, ο οποίος κτίστηκε επί των ημερών της διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.
– Τα μέσα ενημέρωσης ζουν λόγω της διαφήμισης. Σε όλο τον γνωστό κόσμο. Αν πάψουν να έχουν διαφήμιση η πληροφόρηση θα γίνεται μόνο από μέσα που θα ελέγχονται από εφοπλιστές.
– Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ επέβαλε … διαφάνεια μόνο στις δαπάνες των τραπεζών, καθώς οι τράπεζες δεν ελέγχονταν από την κυβέρνηση. Αντίθετα, οι δαπάνες των ΔΕΚΟ που ελέγχονταν από το κράτος έμειναν στο σκοτάδι.
Γιατί άραγε;
– Το liberal.gr έχει έναν μακρύ κατάλογο με μηδενικά έσοδα την προηγούμενη τετραετία από ΔΕΚΟ και κρατικούς φορείς. Ποιοί και πόσα χρήματα πήραν στο ίδιο διάστημα; Δεν είναι αστείο να μας εμπιστεύονται οι ιδιώτες και να μην δίνουν ένα ευρώ οι κρατικοί φορείς;
– Αλήθεια; Πόσα χρήματα πήραν το ίδιο διάστημα οι εθνικοί συκοφάντες; Τα ντοκουμαρισμένα ψεύδη, οι ύβρεις σε βάρος του Κυριάκου Μητσοτάκη και της οικογένειάς του πόσο «τιμολογήθηκαν». Δεν θα ακολουθήσουμε την πρακτική του συκοφάντη, να πετάξουμε ένα νούμερο στον αέρα. Το ρεπορτάζ όμως λέει ότι μέχρι το 2019 οι υπηρεσίες του τιμολογήθηκαν από ΔΕΚΟ και τράπεζες με περισσότερα από 1,8 εκατ. ευρώ.
– Θα μπορούσα προσωπικά να στηρίξω τον αγώνα του να πάρει ένα ευρώ. Αλλά μετά από τόσες προσωπικές επιθέσεις δηλώνω κουρασμένος να ασχοληθώ άλλη φορά μαζί του. Μία ακόμη, όπως ήδη είπαμε. Και τα χρήματα που τυχόν θα απαιτηθούν δεν θα δοθούν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Θα μοιραστούν ως μπόνους στους εργαζόμενους του liberal και του Φιλελεύθερου. Γιατί το αξίζουν.
-Η Φιλελεύθερος Εκδοτική δεν έβγαλε σε… διαθεσιμότητα το προσωπικό της για να το πληρώνει το υπουργείο Εργασίας, όπως έκαναν άλλοι. Με τον τρόπο αυτόν «χάσαμε» μέχρι και 100.000 ευρώ. Αλήθεια, πως έβγαζαν προϊόντα χωρίς δημοσιογράφους; Πως έχουν το θράσος να σηκώνουν σήμερα το δάκτυλο; Οφείλουν σίγουρα ένα εικόνισμα στον κ. Βρούτση και στην κα Στρατινάκη που έκαναν τα στραβά μάτια.
– Η διαφάνεια είναι το ζητούμενο σε κάθε περίπτωση. Αλλά δεν είναι δουλειά μιας ιδιωτικής επιχείρησης να βγάλει το λογιστήριό της στα μανταλάκια. Θα το κάνει το κράτος, φανταζόμαστε, για την συγκεκριμένη καμπάνια και μετά από το τέλος όλων των διαδικασιών, όπως ορίζει ο Νόμος. Αν δεν εφαρμόσουν τον Νόμο θα είμαστε πρώτοι εμείς εκεί για να το επισημάνουμε.
Ο τίτλος είναι εμπνευσμένος από ένα από τα υβριστικά μηνύματα αυτών των ημερών. Είναι συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια. Κάποτε το Liberal ήταν τα λεφτά του… Σαμαρά, μετά των Αμερικάνων, μετά του Μητσοτάκη, μετά του Μαρινάκη και εσχάτως κάποιων εφοπλιστών. Εξ ιδίων κρίνει κανείς τα αλλότρια. Μεγάλος χορηγός μας είναι η αγορά κι αυτή θα εξακολουθήσει να είναι. Όχι τα βοσκοτόπια του Καλογρίτσα και των … διακομματικών και επιχειρηματικών συνεταίρων του.
ΠΗΓΗ: liberal.gr