Το LinkedIn αγόρασε την Run Hop, μια μικρή εταιρία startup που ειδικεύεται στη διανομή περιεχομένου online. Το κοινωνικό δίκτυο εντείνει τις προσπάθειές του να κάνει πιο ελκυστικό το περιεχόμενό του στους χρήστες.
Εκπρόσωπος της εταιρίας υπαινίχθηκε πως το LinkedIn δεν προχώρησε στη συμφωνία τόσο για να αγοράσει τεχνολογία, όσο για να αποκτήσει ταλέντα. Επιπλέον, η κίνηση αυτή συνάδει με την ευρύτερη επένδυσή της σε περιεχόμενο.
«Θέλαμε το ταλέντο και την πείρα των συνιδρυτών στο περιεχόμενο», τόνισε ο εκπρόσωπος. «Αυτό αποτελεί εδώ και καιρό στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα για εμάς και πιστεύουμε ότι η γνώση τους και οι ικανότητές τους μπορούν να μας βοηθήσουν να επιταχύνουμε την εκτέλεση των σχεδίων μας», συμπλήρωσε.
Η τιμή της συναλλαγής δεν έχει αποκαλυφθεί.
Η Run Hop ιδρύθηκε το 2014 και έχει την έδρα της στο Σαν Φρανσίσκο. Αναπτύσσει υπηρεσίες που στοχεύουν στο να προτείνουν στους χρήστες άρθρα, βίντεο και άλλο περιεχόμενο ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.