Ο Πρόεδρος Εμμανουήλ Μακρόν αντιμετωπίζει ένα σοβαρό δίλημμα: δεν έχει αποφασίσει αν θα προσπεράσει τους απογοητευμένους Παριζιάνους που κινητοποιούνται ή θα προετοιμαστεί για τους Ολυμπιακούς αγώνες του 2024 ανεβάζοντας θεαματικά το κόστος τους σε ύψος περίπου 35 δις ευρώ, ώστε να διευρύνει το σύστημα δημόσιων συγκοινωνιών της πόλης, αναφέρει το protothema.
Η κυβέρνηση που έχει δεσμεύσει τα μετρητά σκέφτεται να μειώσει το σχέδιο και αυτή την εβδομάδα αντιμετώπισε τους θυμωμένους τοπικούς αξιωματούχους που έφτασαν στους δρόμους για να προειδοποιήσουν τον Μακρόν να μην σταματήσει την ανάπτυξη δύο προγραμματισμένων γραμμών του μετρό βόρεια της πόλης. Είπαν ότι οι συνδέσεις σταθερής τροχιάς, θα προσφέρουν περισσότερα στα υποβαθμισμένα προάστεια, από άλλα σχέδια που σχεδιάζονται.
“Μπορούμε να προσελκύσουμε πολλούς επενδυτές αν επιλύσουμε το ζήτημα των μεταφορών”, δήλωσε ο Valerie Pecresse, ο οποίος είναι πρόεδρος της περιοχής του Παρισιού, κατά τη διάρκεια διαδήλωσης διαμαρτυρίας κοντά στο γραφείο του πρωθυπουργού. “Δεν αγωνίζομαι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αγωνίζομαι για δουλειές και επενδύσεις”.