Η κρίση που ξέσπασε προ ημερών σχετικά με τις διαφημίσεις της Google παίρνει πλέον παγκόσμιες διαστάσεις. Όλο και περισσότεροι επιχειρηματικοί κολοσσοί, όπως J&J, ΑΤ&Τ και Verizon, σταματούν τις δαπάνες για διαφημιστική προβολή στο YouTube, εκφράζοντας ανησυχίες για το γεγονός ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονται δίπλα σε αναρτήσεις με προσβλητικό ή και άσεμνο περιεχόμενο.
Το θέμα ξέσπασε την περασμένη εβδομάδα όταν οι Times έγραψαν ότι κάποιες διαφημίσεις προβάλλονταν μαζί με βίντεο του YouTube που μιλούσαν ευνοϊκά για την τρομοκρατία και τον αντισημιτισμό.
Η βρετανική κυβέρνηση και η εφημερίδα Guardian απέσυραν διαφημίσεις τους, ενώ η εταιρεία Havas, η έκτη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, απέσυρε τις διαφημίσεις των πελατών της στη Βρετανία από το διαφημιστικό δίκτυο της Google και από το Youtube.
Τα τελευταία 24ωρα, το μποϊκοτάζ εξαπλώθηκε και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και αμερικανικές εταιρίες που συνήθως ξόδευαν τα περισσότερα κονδύλια για διαφημίσεις αποφάσισαν να σταματήσουν τις δαπάνες, εξέλιξη που κοστίζει τεράστια ποσά σε Google και YouTube, ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων, αναφέρει το newmoney.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Verizon, μάλιστα, η εταιρεία ξεκίνησε και σχετική έρευνα.
Ο τομέας διαδικτύου της Google μέσω του οποίου παίζουν διαφημίσεις σε άλλους ιστότοπους κατά το δ’ τρίμηνο είχε έσοδα 4,4 δισ. δολ.. Σε ό,τι αφορά το youtube εκτιμάται ότι τα έσοδα από διαφημίσεις κάθε χρόνο ανέρχονται σε αρκετά δισεκατομμύρια.