Πέντε οι όμιλοι που εκδήλωσαν εχθές ενδιαφέρον για το διαγωνισμό για τη «μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του οδικού άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη» του Υπουργείου Υποδομών.
Το ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.
Η σύμβαση παραχώρησης θα έχει διάρκεια 30 χρόνια ενώ προβλέπεται πως για την κατασκευή θα απαιτηθούν τέσσερα χρόνια και το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής ανέρχεται στα 312,23 εκατ. ευρώ, αναφέρει το newmoney.
Πρόκειται για τον δεύτερο οδικό άξονα που προωθείται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και πληρωμές διαθεσιμότητας. Ο πρώτος είναι το τμήμα Ηράκλειο – Νεάπολη, του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Για το συγκεκριμένο έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η κοινοπραξία «Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη» στην οποία συμμετέχει η ΑΒΑΞ, η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, η Shikun Binui Ltd. (ισραηλινός όμιλος) και η κοινοπραξία Acciona Concessiones – Μυτιληναίος.