Οι μεγαλύτεροι παίκτες στον τομέα αγοραπωλησιών πλοίων παρέμειναν οι Έλληνες και το 2016 αφού δεν είναι μόνο πρώτοι στις αγορές πλοίων αλλά και στις πωλήσεις γεγονός που καταδεικνύει το εμπορικό τους πνεύμα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research, το 2016, ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες, αγόρασαν 285 πλοία έναντι 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων και πούλησαν 178 εισπράττοντας 2,108 δισ. δολάρια.
Στις αγορές απέκτησαν 207 φορτηγά πλοία, έναντι 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια,
-51 δεξαμενόπλοια έναντι 1,3 δισ.,
– 16 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 88,2 εκατομμύρια δολάρια και
– ένα πλοίο μεταφοράς αερίου αξίας 3,2 εκατ.δολ.
Ακολουθούν οι Κινέζοι πολύ πίσω με 155 πλοία συνολικά αξίας 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων και οι Νορβηγοί με… 45 συνολικής αξίας 1,1 δισεκατομμυρίου.
Στις πωλήσεις, οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές, πούλησαν 178 πλοία εισπράττοντας 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ειδικότερα πούλησαν 127 φορτηγά, 42 δεξαμενόπλοια, δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα μεταφοράς αερίου. Ακολουθούν οι Γιαπωνέζοι με 155 πλοία και εισπράξεις 1,6 δισ. και οι Γερμανοί με 108 και έσοδα 1,08 δισεκατομμύρια δολάρια.