Με έμφαση στην ανάδειξη του brand Ελλάδα στο σύνολό του παρουσιάστηκε η καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
«Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κορωνοϊού. Αυτό όμως αλλάζει. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά, γιατί ακούσαμε τους ειδικούς. Και αυτή η επιτυχία μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα», είπε ο κ. Μητσοτάκης και συνέχισε:
«Παρουσιάσαμε το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από αεροδρόμια που βρίσκονται στη λίστα της EASA και έχουν χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Το ίδιο δεν θα ισχύει για προορισμούς που έχουν υψηλά επιδημιολογικά φορτία».
«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια διαφορετική Ελλάδα», συνέχισε ο πρωθυπουργός. «Ανοίγουμε το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», είπε ο κ. Μητσοτάκης και τόνισε πως το σποτ που παρουσιάστηκε «είναι πολύ ευρηματικό». «Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά», είπε στη συνέχεια ο κ. Μητσοτάκης.
Απευθυνόμενος στους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού, τόνισε: «Το κυριάρχο συναίσθημα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος. Τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι; Που θα πάει η οικονομία; Τι θα γίνει το χειμώνα; Κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας ώστε να ελαφρύνουμε τους εργαζόμενους. Οι εργοδότες να εκμεταλλευτούν τα σχήματα αυτά για να διαφυλάξουν όσο το δυνατό περισσότερες θέσεις εργασίας φέτος το καλοκαίρι. Είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα. Στηρίζουμε τον κλάδο του τουρισμού αλλά και τους συναφείς κλάδους. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο, για να στηρίξει τον κόσμο της εργασίας».
Επίσης, τόνισε πως σύντομα θα γίνουν οι ανακοινώσεις του υπουργείου Τουρισμού για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού. Ο κ. Μητσοτάκης εκτίμησε πως τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το πρώτο τρίμηνο ήταν «σχετικά ενθαρρυντικά. Αυτό λέει σε εμένα ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή. Το δεύτερο τρίμηνο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο, και ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα πάνε καλά στο τρίτο τρίμηνο. Ελπίζουμε να υποδεχθούμε με ασφάλεια τους επισκέπτες».