Η Sony Corp. μείωσε την τιμή της online υπηρεσίας παιχνιδιών PlayStation Now στo μισό, δηλαδή στα 9,99 δολάρια τον μήνα. Η κίνηση αυτή αντανακλά τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στις προσφορές online περιεχομένου.
Ο ηγέτης στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών, δήλωσε την Τρίτη, ότι θα προσθέσει, επίσης, την δυνατότητα στους online χρήστες να παίζουν περιορισμένες εκδόσεις τίτλων κορυφαίων πωλήσεων στην υπηρεσία, όπως το Grand Theft Auto V της Take-Two Interactive Software Inc. και θα ξεκινήσει την πρώτη παγκόσμια εκστρατεία μάρκετινγκ για την προώθηση του PlayStation Now.
«Είναι ένας συνδυασμός της επέκτασής μας σε 19 μεγάλες περιοχές του κόσμου αλλά και όλης της γνώσης που έχουμε αποκομίσει από τότε που ξεκινήσαμε αυτή την υπηρεσία», δήλωσε σε συνέντευξή της η Grace Chen, αντιπρόεδρος της παγκόσμιας υπηρεσίας της PlayStation. «Οι καταναλωτές κινούνται προς αυτό το σημείο τιμής», ανέφερε η ίδια, αναφέρει το newmoney.
Υπενθυμίζεται ότι και η υπηρεσία Service Pass της Microsoft Corp’s για το XBox ξεκινά επίσης από 9.99 δολάρια το μήνα.
Η μείωση τιμών της Sony αρχίζει να ισχύει αμέσως, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, με την οποία έγινε γνωστό, ακόμη, ότι ο Shawn Layden, ο επικεφαλής των στούντιο σχεδιασμού παιχνιδιών αποχωρεί. Ήταν στην εταιρεία τουλάχιστον από το 1996.
Οι υπηρεσίες βίντεο-παιχνιδιών που βασίζονται σε συνδρομές καθίστανται δημοφιλείς, καθώς η τεχνολογία συνεχούς ροής (streaming) βελτιώνεται, οι καταναλωτές βλέπουν λιγότερους λόγους να κατέχουν τους αγαπημένους τους τίτλους και οι εταιρείες αναζητούν επαναλαμβανόμενες πηγές εσόδων.
Η Apple Inc. παρουσίασε την υπηρεσία Arcade πριν από δύο εβδομάδες σε μηνιαία τιμή 4,99 δολαρίων. Διαθέτει παιχνίδια που δημιουργούνται αποκλειστικά για την υπηρεσία. Το προϊόν της Google, Stadia, αξίας 9,99 δολαρίων το μήνα, το οποίο χρησιμοποιεί τη δική του κονσόλα αξίας 69 δολαρίων, θα κάνει ντεμπούτο τον επόμενο μήνα με γνωστά παιχνίδια από εταιρείες όπως η Cubist Entertainment SA.
Το PlayStation Now πρωτοεμφανίστηκε το 2014 αρχικά ως υπηρεσία ενοικίασης παιχνιδιών. Μετά εξελίχθηκε σε ένα μοντέλο ηλεκτρονικού κλαμπ με συνδρομή και σήμερα διαθέτει πάνω από 700.000 συνδρομητές.
Ως μέρος της νέας καμπάνιας, η Sony προετοιμάζει το πρώτο τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ για την υπηρεσία, ανέφερε η εταιρεία. Καθώς το PlayStation Now διαθέτει περισσότερα από 800 παιχνίδια, οι νέοι τίτλοι θα μπαίνουν στο online σύστημα μετά από μερικούς μήνες, ενώ νέοι θα προστίθενται κάθε μήνα. Οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν λήψη των παιχνιδιών ή να τα παίξουν απ’ευθείας χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία παρόμοια με το cloud.