Κάθε μέρα, οι Αμερικανοί ξοδεύουν online περίπου 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Επομένως, θα μπορούσε να αποτελεί έκπληξη ότι η χρηματοοικονομική υποδομή του διαδικτύου είναι παλιά και αργή. Για χρόνια, η εκρηκτική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου υπερέβη την υποκείμενη τεχνολογία. οι εταιρείες που επιθυμούν να εγκαταστήσουν το κατάστημα έπρεπε να μεταβούν σε μια τράπεζα, έναν επεξεργαστή πληρωμής και “πύλες” που χειρίζονται τις συνδέσεις μεταξύ των δύο, αναφέρει το newmoney.gr.
Το 2010, ο Patrick και ο John Collison, αδέλφια από την αγροτική Ιρλανδία, άρχισαν να διορθώνουν αυτή την κατάσταση. Η εταιρεία τους, η Stripe Inc., δημιούργησε λογισμικό, με το οποίο οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να συνδέονται σε ιστότοπους και εφαρμογές για άμεση σύνδεση με πιστωτικές κάρτες και τραπεζικά συστήματα για πληρωμές. Το προϊόν γνώρισε μεγάλη επιτυχία, με τις νεοσύστατες εταιρείες της Silicon Valley. επιχειρήσεις όπως η Lyft, το Facebook, το DoorDash και χιλιάδες που επιδιώκουν να είναι σαν κι αυτές, ενέταξαν το Stripe στον οικονομικό κορμό των δραστηριοτήτων τους.
Η εταιρεία χειρίζεται τώρα δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε συναλλαγές μέσω Διαδικτύου ετησίως, κερδίζοντας χρήματα με το να χρεώνει ένα μικρό τέλος σε κάθε μία από τις εταιρείες- πελάτες της. Οι μισοί Αμερικανοί που αγόρασαν κάτι online κατά το παρελθόν έτος το έκαναν, πιθανόν εν αγνοία τους, μέσω του Stripe. Αυτό έδωσε στην εταιρεία αξία ύψους 9,2 δις δολαρίων, αρκετές φορές μεγαλύτερη από εκείνη των πλησιέστερων ανταγωνιστών της, και έκανε τον Patrick, 28 ετών, και τον John, 26 ετών, δύο από τους νεότερους δισεκατομμυριούχους στον κόσμο.