Την αναστολή πληρωμής διοδίων για τους μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης
Την ελεύθερη διέλευση των μόνιμων κατοίκων του Δήμου Ωρωπού και της δημοτικής κοινότητας Βαρνάβα από τα μετωπικά και πλευρικά διόδια, ανακοίνωσε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης κατά την ομιλία του στο Καπανδρίτι με θέμα «Διόδια – Αστικές και Σιδηροδρομικές Συγκοινωνίες», αναφέρει το newmoney.
«Εμείς συνεχίσαμε και ας μας κατηγορήσουν για ό,τι θέλουν, μετά την τελευταία διαπραγμάτευση που έγινε και την εκκίνηση των εργασιών στον Ε-65 που ήταν ένας δρόμος ανέκδοτο, ήταν το μεσαίο τμήμα μόνο, ξεκίνησαν οι εργασίες για το νότιο τμήμα και ξεκινήσαμε τη διαπραγμάτευση για το βόρειο, πετύχαμε κάτι πρόσθετο για την περιοχή. Για την περιοχή πετύχαμε από αυτή την εβδομάδα, από τις 23 του μηνός, μέχρι να ολοκληρωθεί το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, δηλαδή μέχρι το Δεκέμβριο του ’21, συν ένα χρόνο που δεν θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το ’22 στην περιοχή, οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού να διέρχονται δωρεάν από τα διόδια».
«Εμείς όταν λέμε ότι ακούμε τους πολίτες, τους ακούμε πραγματικά για να διαμορφώσουμε τις πολιτικές και τις αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε. Άρα, στη συμφωνία που κάναμε για τα διόδια για το Δήμο Ωρωπού, συμπεριλαμβάνονται και οι μόνιμοι κάτοικοι της κοινότητας Βαρνάβα», τόνισε ο Υπουργός.
Όπως υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος διοδίων, οι κάτοικοι του Δήμου Ωρωπού και της κοινότητας Βαρνάβα, θα επωφεληθούν από το εκπτωτικό πακέτο που θα τεθεί σε ισχύ.
Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «τα διλήμματα λίγο πριν τις ευρωεκλογές και τις περιφερειακές εκλογές είναι προφανή, απ’ τη μια έχουμε την Ευρώπη των προοδευτικών δυνάμεων ή την Ευρώπη του ακραίου νεοφιλελευθερισμού, αν επικρατήσουν οι προοδευτικές δυνάμεις, οι αριστερές δυνάμεις στην Ευρώπη, θα υλοποιούνται έργα αναπτυξιακής και κοινωνικής κατεύθυνσης, από την άλλη θα έχουμε έργα για τα έργα, δηλαδή βιώσιμα έργα, αλλά ενάντια στην κοινωνία».