Κι ενώ το Brexit μαζί με τη δυναμική επάνοδο προορισμών που αντιμετώπισαν θέματα ασφαλείας στο πρόσφατο παρελθόν, όπως η Τουρκία, είναι- κατά κοινή ομολογία- δύο από τις παραμέτρους που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο το 2019 για τον ελληνικό τουρισμό, οι γείτονές μας φαίνεται ότι κερδίζουν πόντους στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω… τιμής.
Τα στοιχεία έρχονται από την ετήσια έρευνα για το 2019 του Post Office Travel Money, σύμφωνα με την οποία οι τοπ προορισμοί ως προς τη σχέση ποιότητας τιμής (value for money) φέτος για τους Βρετανούς- οι οποίοι ως γνωστόν αποτελούν μαζί με τους Γερμανούς τις δύο βασικότερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας- πανευρωπαϊκά αλλά και διεθνώς είναι τουριστικά θέρετρα της Βουλγαρίας, στην πρώτη θέση και της Τουρκίας στη δεύτερη θέση, αναφέρει το protohema.
Η έρευνα μετρά πόσο φθηνοί είναι οι τουριστικοί προορισμοί σε όλο τον κόσμο για τους Βρετανούς τουρίστες με βάση τις τιμές σε οκτώ βασικά προϊόντα που αγοράζουν όταν κάνουν διακοπές (π.χ. μπουκάλι νερό, καφές, αναψυκτικό, δείπνο για δύο με ένα μπουκάλι κρασί, εντομοαπωθητικό), με την Ελλάδα να εκπροσωπείται από την Κέρκυρα και να βρίσκεται στην 21η θέση στο σύνολο των 42 προορισμών διεθνώς.
Οι τιμές για το «καλάθι» των 8 προϊόντων του Βρετανού τουρίστα στην Κέρκυρα αποτιμάται στις 96 λίρες, έχοντας παρουσιάσει αύξηση σε σύγκριση με την περυσινή έρευνα και τις 78 λίρες που ήταν το αντίστοιχο «καλάθι» για το 2018.