Ενισχυμένες κατά 4,6% καταγράφηκαν το 2018 έναντι του 2017 οι εξαγωγές της Ελλάδας προς τη Γερμανία, η οποία παραμένει δεύτερος πιο σημαντικός εθνικός εξαγωγικός στόχος για τους Έλληνες παραγωγούς, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων, στην περίοδο 1η Ιανουαρίου – 31 Δεκεμβρίου 2018, η αξία των ελληνικών εξαγωγών προς τη γερμανική αγορά ενισχύθηκε στα 2,151 δισ. ευρώ από 2,056 δισ. ευρώ που ήταν ένα χρόνο πριν, αναφέρει το newmoney.
Σε όγκους τα προϊόντα που εξήχθησαν το 2018 προς τη Γερμανία, επίσης αυξήθηκαν στους 1,189 εκατ. τόνους από 1,153 εκατ. τόνους που ήταν κατά το 12μηνο του 2017, με τα τρόφιμα – ποτά να συμμετέχουν με το υψηλότερο ποσοστό στο σύνολο των εξαγωγών.
Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιο Κελέμη, «πρόκειται, αδιαμφισβήτητα, για μια θετική επίδοση της εγχώριας επιχειρηματικής κοινότητας, η οποία αποδίδεται έως ένα βαθμό και στις οργανωμένες πρωτοβουλίες στήριξης της ελληνικής εξωστρέφειας όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Από την πλευρά του το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο συνέβαλε καθ’ όλη τη διάρκεια της περυσινής χρόνιας με ποικίλες δράσεις και υπηρεσίες στη γενικότερη προσπάθεια τόνωσης των εξαγωγών, που πέρυσι κατέγραψαν νέο υψηλό ιστορικό ρεκόρ, ξεπερνώντας σε αξία τα 33 δισ. ευρώ».