Τους ελληνικούς προορισμούς με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις κατά την περυσινή χρονιά αναδεικνύει έρευνα της ΑirHelp, εφιστώντας παράλληλα την προσοχή στους ταξιδιώτες για την φετινή χρονιά.
Οπως μάλιστα επισημαίνει η εταιρεία, η ημέρα με την μεγαλύτερη κίνηση πτήσεων από όλο τον χρόνο, υπολογίζεται ότι για φέτος είναι η 4η Αυγούστου. Την περσινή χρονιά ήταν η 5η Αυγούστου, ημέρα Παρασκευή, αναφέρει το newmoney.
Η εμπειρία από το προηγούμενο καλοκαίρι (Ιούνιος – Αύγουστος 2016) δείχνει ότι στα δρομολόγια πχ από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο, το ποσοστό on time αναχωρήσεων το καλοκαίρι ήταν γύρω στο 30%, δηλαδή από τις 10 φορές οι 3 μόνο πέταξαν στην ώρα τους!
Στα δρομολόγια που ”ταλαιπώρησαν” τους επιβάτες περιλαμβάνονται ακόμη:
Αθήνα – με άφιξη κυρίως σε Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη και Κύπρο
Θεσσαλονίκη – με άφιξη κυρίως σε Αθήνα, Κύπρο και Ηράκλειο Κρήτης
Ηράκλειο Κρήτης – με άφιξη κυρίως σε Αθήνα, Λονδίνο, Μόναχο
Κέρκυρα – με άφιξη κυρίως σε Αθήνα, Λονδίνο, Manchester
Ρόδος – με άφιξη κυρίως σε Αθήνα, Λονδίνο και Κάρπαθο
Αντίθετα, στους προορισμούς που επέδειξαν το αξιοσημείωτο ποσοστό 100% on time αναχώρηση & χωρίς κανένα πρόβλημα περιλαμβάνονται:
Ζάκυνθος προς Newcastle Αγγλία
Μυτιλήνη προς Λήμνος
Σάμος προς Ρόδος
Χίο προς Μυτιλήνη
Καβάλα προς Gatwick Λονδίνο
Η εταιρεία επισημαίνει ότι είτε καθυστερήσει μία πτήση, είτε ακυρωθεί, είτε είναι πλήρης, ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωσης από την αεροπορική εταιρεία σύμφωνα με τον κανονισμό EK 261. Η αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking κυμαίνεται από 125 ευρώ έως 600 ευρώ ανά επιβάτη. Το ποσό διαφέρει ανάλογα με την απόσταση της πτήσης και τη διάρκεια της καθυστέρησης ως τον τελικό προορισμό.
Η AirHelp είναι εταιρεία αποζημίωσης για καθυστερήσεις πτήσεων, που βοηθά τους επιβάτες να υποβάλουν αίτηση για αποζημίωση μετά από καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων. Από την ίδρυση της επιχείρησης το 2013, η AirHelp βοήθησε περισσότερους από δύο εκατομμύρια ταξιδιώτες να διεκδικήσουν αποζημίωση από αεροπορικές εταιρείες, μια διαδικασία συνολικής αξίας άνω των 150 εκατ. λιρών. Η AirHelp έχει γραφεία σε πέντε πόλεις σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική και έχει παρουσία σε 30 χώρες, προσφέροντας υποστήριξη σε 15 γλώσσες. Η επιχείρηση απασχολεί πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.