Με την Τελετή Απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αίγλη Ζαππείου κορυφώθηκε η τέταρτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards, την παρουσίαση των οποίων έκαναν οι δημοσιογράφοι, Σταμάτης Ζαχαρός και Νεκτάριος Νώτης και η Κατερίνα Γκαγκάκη.
Τα Βραβεία αυτά προκηρύσσονται από το 2012 από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ, σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης σε διαρκή βάση όλων όσοι απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων, οριοθετώντας το πλαίσιο μέσω του οποίου εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές, οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.
Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2016 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, είτε πλήρως είτε πιλοτικά, από 1ης Ιανουαρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου του 2016. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι οι ακόλουθες:
• Για την Εταιρική Επικοινωνία απονεμήθηκαν δύο βραβεία: στον Όμιλο OTE για τη δράση “Τεχνικοί υπηρεσιών COSMOTE: Οι άνθρωποι πίσω από την επικοινωνία μας” και στην Coca – Cola 3E για τη δράση “Η αλυσίδα αξίας που δημιουργούμε στην Ελλάδα. Τα βραβεία αυτής της κατηγορίας επιβραβεύουν καμπάνιες εταιρικής/κλαδικής επικοινωνίας για την προώθηση του εταιρικού οράματος ή του επιχειρηματικού ή κλαδικού σκοπού ενημερώνοντας και αφυπνίζοντας την κοινή γνώμη, ενδυναμώνοντας παράλληλα τη φήμη του οργανισμού ή και συμβάλλοντας στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων.
• Στην κατηγορία Εταιρία & Συμμέτοχοι βραβεύθηκε η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ για τη δράση “Πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας”. Τα βραβεία της συγκεκριμένης κατηγορίας αφορούν συνολικά προγράμματα που υποστηρίζουν την προσέκλυση, τον ανοικτό διάλογο ή την ενίσχυση σχέσεων με ένα, μερικά ή όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (συνεργάτες, καταναλωτές, τοπικές κοινότητες, ΜΚΟ κτλ.).
• Στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία απονεμήθηκε βραβείο στην GLAXOSMITHKLINE AEBE για τη δράση “Orange Day”. Το βραβείο αυτής της κατηγορίας αφορά στην ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας για την προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζόμενους, καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.
• Για την Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος βραβεύθηκαν δύο εταιρίες: η DIAGEO GREECE S.A. για τη δράση “Ωδή στη Λέσβο “Jonnie Walker” και η PUBLIC για τη δράση “”Public Moments Awards για επαγγελματίες & ερασιτέχνες φωτογράφους”. Το βραβείο αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.
• Για την κατηγορία Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκαν οι εταιρίες ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ για τη δράση “ATH Messenger: Υπηρεσία bot μέσω facebook messenger από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών” και AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ για τη δράση “#AseTisVlakeies και δώσε στη ζωή την αξία που πρέπει”.
Τα βραβεία που απονεμήθηκαν στη συγκεκριμένη κατηγορία αφορούσαν καμπάνια που χρησιμοποίησε αποτελεσματικά τα social media για να ενημερώσει και επηρεάσει τα επιθυμητά κοινά στόχο, επιτυγχάνοντας τους στόχους που είχε θέσει ο οργανισμός.
• Για τις Σχέσεις με τα ΜΜΕ βραβεύθηκε η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ για τη δράση “Τα My Market στη νέα εποχή τους!”. Το βραβείο αφορούσε πρόγραμμα ή σειρά δράσεων που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης για μια υπηρεσία, προϊόν ή οργανισμό στο ευρύ κοινό.
• Για το Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ βραβεύθηκαν οι ακόλουθες τέσσερις εταιρείες: η Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ για τη δράση “Ασφάλεια στο σπίτι: Εκπαίδευση μαθητών για την αποφυγή ατυχημάτων από εθελοντές-εργαζόμενους της ΤΙΤΑΝ Α.Ε.”, η ΟΠΑΠ Α.Ε. για τη δράση “Ανακαίνιση Παιδιατρικών Νοσοκομείων από τον ΟΠΑΠ “, η ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ για τη δράση “Φροντίδα εν κινήσει – κινητή μονάδα καθαριότητας & υγιεινής για αστέγους” και η DIRECTION BUSINESS NETWORK για τη δράση “Humarketing: To marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο”.
Τα βραβεία που απονέμονται στη συγκεκριμένη κατηγορία αφορούν σε δράσεις/προγράμματα που εντάσσονται σε μια γενική στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας (ή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης) και σχετίζονται άρρηκτα με την ουσία που έχει αναγνωρίσει/καταγράψει η εταιρία (δηλ. τη συσχέτιση της σημασίας του συγκεκριμένου θέματος τόσο για τις ανάγκες της εταιρείας – core business – όσο και τις προσδοκίες των επιμέρους ομάδων συμμετόχων που επηρεάζονται).
Με αυτό το βραβείο, το ΤΕΥΠ επιθυμεί να επιβραβεύει εκείνα τα προγράμματα ΕΚΕ που έχουν πραγματικό και μετρήσιμο όφελος για τη βιωσιμότητα της εταιρίας.
• Για τη Δράση/Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκε για την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ, βραβεύθηκαν οι εταιρίες MICROSOFT HELLAS για τη δράση “Women in technology-MakeWhatsNext” και NESTLE HELLAS για τη δράση “Corporate Affairs Bulletins”.
• Για τη Διευρυμένη ή πολυκαναλική εταιρική επικοινωνία βραβεύτηκαν δύο εταιρίες: η ΕΛΑΙΣ – UNILEVER HELLAS για τη δράση “Καθαροί ζούμε στο σχολείο” και η SAMSUNG για τη δράση “Samsung *gnorisetous”.
• Στην Λόλα Νταϊφά απονεμήθηκε τιμητική διάκριση για την συνολική συνεισφορά της στον τομέα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης από τον Πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο και τον πρόεδρο της ΔΕ του ΤΕΥΠ, Βασίλη Λώλα.
• Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν για την Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs) στις ακόλουθες εταιρείες: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ για τη δράση “ATH Messenger: Υπηρεσία bot μέσω facebook messenger από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών”. Και 3Μ HELLAS ΜΕΠΕ για τη δράση “Η επιστήμη της 3Μ εφαρμοσμένη στη ζωή μας – Integrated Awareness Video Campaign στο facebook”.
• Επίσης, Ειδικές Διακρίσεις για την Καινοτομία στην Επικοινωνία απονεμήθηκαν σε δύο νικητές και συγκεκριμένα: στην ABBVIE PHARMACEUTICALS S.A. για τη δράση “Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα” και ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ για τη δράση “Living Data Day”. Οι συγκεκριμένες διακρίσεις αναγνωρίζουν την καινοτομία στις δράσεις επικοινωνίας, με τρόπο ώστε το βραβευόμενο πρόγραμμα να λειτουργεί ως υπόδειγμα στην αγορά και να εισάγει νέα τεχνογνωσία.
• Τέλος, απονεμήθηκαν τρεις Ειδικές Διακρίσεις στην κατηγορία «Έρευνα και Προγραμματισμός». Βραβεύθηκαν η Sunlight Recycling για τη δράση “Green Mission”, η WIND HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ για τη δράση “Το μυστικό της Ανάφης” και η LAMDA DEVELOPMENT για τη δράση “Επικοινωνιακή καμπάνια ενημέρωσης για το project ΕΛΛΗΝΙΚΟ”.