Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων εμφάνισαν τις πιο αδύναμες επιδόσεις τους κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, από τη συρρίκνωση του κλάδου πριν από πέντε χρόνια, καθώς η ανησυχία των καταναλωτών της Βρετανίας για τις διαδικασίες σχετικά με το brexit εξακολούθησε να διαβρώνει τη ζήτηση στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της περιοχής.
Οι εγγραφές για το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο 0,6%, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη από την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων με έδρα τις Βρυξέλλες (ACEA). Η αύξηση ήταν η πιο αναιμική από το δεύτερο τρίμηνο του 2013, όταν η περιοχή βρέθηκε σε ύφεση. Η μείωση της τάξης του 5,2% τον Μάρτιο, που οφείλεται σε πτώση σε τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές – τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιταλία – δείχνει ότι “η ορμή αρχίζει να επιβραδύνεται”, ανέφερε η ACEA, αναφέρει το newmoney.gr.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων υποχώρησαν το Μάρτιο σε οκτώ από τους 10 κορυφαίους ομίλους της αυτοκινητοβιομηχανίας, με πιο σημαντικές τις μειώσεις στις Ford Motor Co., Fiat Chrysler Automobiles NV, BMW AG και Nissan Motor Co., δήλωσε η ACEA.
Η μείωση ήταν ιδιαίτερα έντονη στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου οι πωλήσεις αυτοκινήτων συρρικνώθηκαν κατά 16% τον Μάρτιο και κατά 12% για ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Μέρος αυτής τη μείωσης μπορεί να αποδοθεί στον ακραίο χειμερινό καιρό και την αύξηση του φόρου των οχημάτων τον Απρίλιο του 2017 που οδήγησε σε πτώση των αγορών τον περασμένο Μάρτιο.