Εκτόξευση του συνολικού τζίρου κατά 25% καταγράφηκε στη φετινή «Black Friday», σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Όπως εξηγούσε στο newmoney.gr ο πρόεδρος του ΣΕΛΠΕ Αντώνης Μακρής τα στοιχεία που διαμόρφωσαν αυτή την εικόνα ήταν αφενός η χρονική επέκταση των προσφορών, αφού φέτος διήρκεσαν μία ολόκληρη εβδομάδα, αφετέρου η συμμετοχή των επιχειρήσεων ήταν μαζικότερη. Είναι ενδεικτικό το γεγονός πως φέτος στη διαδικασία των προσφορών μπήκαν ως και σούπερ μάρκετ… ακόμα και εταιρείες εμπορίας αυτοκινήτων, αναφέρει το in.gr!
Επειδή τα φετινά στοιχεία δεν μπορούν κατ’ ουσίαν να συγκριθούν με τα περυσινά ο κ. Μακρής αρκείται να δηλώσει επιφυλακτικά αισιόδοξος για το σύνολο της χρονιάς και την κορύφωση της κατά την εορταστική περίοδο.
Εκτιμά πως το 2018 θα κλείσει με μία αύξηση του τζίρου στο λιανεμπόριο που δεν θα ξεπεράσει το 2%.
Θεωρεί μάλιστα πως ένα τμήμα του αυξημένου τζίρου που καταγράφηκε την περίοδο της «Black Friday» θα αφαιρεθεί απ’τον τζίρο της εορταστικής περιόδου.
Παράλληλα με δεδομένο ότι η αγοραστική δυνατότητα του Έλληνα καταναλωτή παραμένει περιορισμένη, αποδίδει ένα σοβαρό κομμάτι των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου στο αυξημένο τουριστικό ρεύμα.